Go to: tresc | menu

Archiwum wiadomości

Zapraszamy na zajęcia fitness na nowo wyremontowaną salę!

29 grudnia 2017

Wszystkie osoby spragnione po przerwie świąteczno-noworocznej ruchu i aktywności fizycznej serdecznie zapraszamy na zajęcia fitness. Pierwsze zajęcia w nowym roku odbędą się na nowo wyremontowanej sali przy ul. Górniczej 2 w środę tj. 3 stycznia. W rozwinięciu przedstawiamy harmonogram zajęć oraz opis różnych form fitness, na które można przychodzić. „Uwierz, że możesz, a będziesz już w połowie drogi” – polecamy i zachęcamy!

Szczegółowe informacje na temat zajęć oraz zapisy w Kasie MOSiR przy ul. Górniczej 2 oraz pod nr tel. 32 332 63 63.

PLAKAT

TYGODNIOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ:

- poniedziałek   - 18.00 – 18.55 – Fat Burning/ Step & Shape

                             -  19.00 – 19.55 – Body BPU (brzuch, uda, pośladki)

- środa                - 18.00 – 18.55 – TBC (Total Body Conditioning)

                             - 19.00 – 19.55 – Trening funkcjonalny/ obwodowy

„UWIERZ, ŻE MOŻESZ, A JUŻ BĘDZIESZ W POŁOWIE DROGI.”

Przyjdź i spróbuj swoich sił, popraw kondycję i sylwetkę, a przy tym pozbądź się stresu i negatywnych emocji.

A tak prezentuje się nowo wyremontowana sala, która już czeka na wszystkich chętnych do ćwiczeń! Zapraszamy!

Prezentujemy również krótki opis zajęć, tak aby mogli Państwo dobrać najbardziej odpowiadające własnych wymaganiom formy fitness:

Fat Burning (spalanie tkanki tłuszczowej) Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, obejmujące głównie spalanie tkanki tłuszczowej. Trening składa się z choreografii i ćwiczeń wzmacniających, wykonywanych co najmniej 30 minut w pozycjach stojących.

Trening dla każdego.

Step&Shape – Trening łączący w sobie ćwiczenia aerobowe i wzmacniające. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem stepów. Trening zawiera choreografię na stepie przez co doskonale ujędrniają nasze uda i pośladki oraz ćwiczenia wzmacniające. Trening ten wysmukli sylwetkę, wzmocni mięśnie, poprawi kondycję.

Trening skierowany dla średniozaawansowanych.

Body BPU (brzuch, uda, pośladki) – Ćwiczenia mające charakter wzmacniająco – kształtujący. Zestaw ćwiczeń na uda, pośladki i brzuch. Ćwiczenia zwiększają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała.

Trening skierowany do wszystkich, również dla osób początkujących. W treningu tym nie ma choreografii ani szybkiego tempa.

TBC (Total Body Conditioning) – Zestaw ćwiczeń w rytm muzyki służący rzeźbieniu całego ciała, pozwalający też na poprawę koordynacji ruchowej i kondycji organizmu. Trening składa się z krótkiej prostej choreografii oraz z ćwiczeń wzmacniających oraz rzeźbiących całe ciało.

Trening skierowany dla każdego.

Trening funkcjonalny – Zestaw intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

Trening skierowany dla średniozaawansowanych.

 Trening Obwodowy

Trening ten polega na zastawieniu kilku ćwiczeń na różne partie ciała i ułożeniu ich w formie obwodu. Takich ćwiczeń może być od 5-10. Ponadto trening na obwodzie koła dodaje motywacji. Podczas trwania treningów obwodowych

uczestnicy widzą siebie nawzajem i dodają sobie energii, wspierają się. 

W taki sposób możemy wykonać przykładowo 3 obwody. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest wszechstronność ćwiczeń. Ćwiczenia angażują zarówno górne jak i dolne partie mięśniowe.

Efekty:

– spalanie tkanki tłuszczowej

– przyspieszenie metabolizmu

– wzrost wydolności organizmu

– kompleksowy rozwój fizyczny organizmu, poprzez zaangażowanie wielu grup mięśniowych w pojedynczym ćwiczeniu

– wzmocnienie mięśni całego ciała

– dodaje pewności siebie i sprawia, że dajemy z siebie więcej

 

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

44-193 Knurów
ul. Górnicza 2
tel. 32 330-48-10 fax. 32 330-48-12
e-mail: sekretariat@mosirknurow.pl

Partnerzy:

Wszelkie prawa zastrzeżone | Copyright 2012-2018 MOSiR Knurów