Go to: tresc | menu

Kalendarz wydarzeń

Wznawiamy zajęcia fitness - „UWIERZ, ŻE MOŻESZ, A JUŻ BĘDZIESZ W POŁOWIE DROGI.”

4 września 2019

Podobnie jak przed rokiem zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w zajęciach fitness organizowanych przez MOSiR. Zajęcia odbywać się będą na sali Fitness przy ul. Górniczej 2. Poniżej przedstawiamy harmonogram zajęć i  krótki opis poszczególnych form treningowych. Serdecznie zapraszamy!

 

HARMONOGRAM

TYGODNIOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ FITNESS:

- PONIEDZIAŁEK   - 18.00 – 18.55 – Fitball

                                         - 19.00 – 19.55 – Body BPU (brzuch, uda, pośladki)

- ŚRODA                       - 18.00 – 18.55 – TBC (Total Body Conditioning)

                                          - 19.00 – 19.55 – Tabata/Trening obwodowy 

- PIĄTEK                      - 18.15 – 19.10 – Step&Shape/Body Sculpt

                                          - 19.15 – 20.10 – Speedball

 

Poniżej krótki opis zajęć, tak aby mogli Państwo dobrać

najbardziej odpowiadające ich własnym wymaganiom formy fitness:

 

FIT BALLTrening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty pracy nad ciałem dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która u uczestników wymusza świadomą pracę, technikę i szukanie tzw. balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektów wzmacniających mięśnie, korekcyjnych, stabilizujących i odciążających stawy kręgosłupa. Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni ciała odpowiedzialnych za piękną sylwetkę, wyprostowaną postawę. Trening dla wszystkich.

 

BODY BPU (brzuch, uda, pośladki) – Ćwiczenia mające charakter wzmacniająco – kształtujący. Zestaw ćwiczeń na uda, pośladki i brzuch. Ćwiczenia zwiększają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała.

Trening skierowany do wszystkich, również dla osób początkujących. W treningu tym nie ma choreografii ani szybkiego tempa.

 

TBC (Total Body Conditioning) – Zestaw ćwiczeń w rytm muzyki służący rzeźbieniu całego ciała, pozwalający też na poprawę koordynacji ruchowej i kondycji organizmu. Trening składa się z krótkiej prostej choreografii oraz z ćwiczeń wzmacniających oraz rzeźbiących całe ciało. Trening skierowany dla każdego.

 

TRENING OBWODOWY - Na treningach obwodowych nie ma nudy i czas u na obijanie. Ćwiczenia są tak dobrane, aby każdy uczestnik popracował nad niedoskonałościami swojej sylwetki. Trening ten polega na zastawieniu kilku ćwiczeń na różne partie ciała i ułożeniu ich w formie obwodu. Takich ćwiczeń może być od 5-10. Ponadto trening na obwodzie koła dodaje motywacji. Podczas trwania treningów obwodowych

uczestnicy widzą siebie nawzajem i dodają sobie energii, wspierają się. 

W taki sposób możemy wykonać 4 obwody. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest wszechstronność ćwiczeń. Ćwiczenia angażują zarówno górne jak i dolne partie mięśniowe.

 

TABATA – trening polegający na wykonywaniu intensywnych ćwiczeń przez 20 sekund po czym następuje 10 sekund przerwy. Ćwiczenia wykonywane podczas serii są bardzo różnorodne. Tabata bazuje na elementach treningu funkcjonalnego. Podczas treningu bardzo dobrze sprawdzają się takie ćwiczenia jak pompki, przysiady, pajace, szybki bieg, brzuszki.

 

STEP&SHAPE – Trening łączący w sobie ćwiczenia aerobowe i wzmacniające. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem stepów. Trening zawieraja choreografię na stepie przez co doskonale ujędrniają nasze uda i pośladki oraz ćwiczenia wzmacniające. Trening ten wysmukli sylwetkę, wzmocni mięśnie, poprawi kondycję. Trening skierowany dla średniozaawansowanych.

 

BODY SCULPT - Trening o średniej intensywności wzmacniający całe ciało, rzeźbi, wysmukla całą sylwetkę, poprawia kondycję fizyczną. Umiarkowana intensywność, odpowiedni dobór ćwiczeń oraz duża ilość powtórzeń wpływa na wytrzymałość mięśni, poprawia ruchomość w stawach oraz kształtuje prawidłową postawę ciała. W treningu wykorzystywane są przeróżne przybory- stepy, hantle, gumy. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

SPEEDBALL – to trening wykorzystujący obciążenie w postaci piłki lekarskiej do kształtowania wytrzymałości tlenowej i siłowej. Trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów, bazujących na zasadach treningu funkcjonalnego. Jest to fantastyczny program

zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Ćwiczenia stanowią kombinację elementów sztuk walki, ćwiczeń funkcjonalnych i ograniczonej do minimum choreografii. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają umysł. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

Efekty:– spalanie tkanki tłuszczowej, – przyspieszenie metabolizmu, – wzrost wydolności organizmu, – kompleksowy rozwój fizyczny organizmu, poprzez zaangażowanie wielu grup mięśniowych w pojedynczym ćwiczeniu, – wzmocnienie mięśni całego ciała, – dodaje pewności siebie i sprawia, że dajemy z siebie więcej.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie

44-193 Knurów
ul. Górnicza 2
tel. 32 330-48-10 fax. 32 330-48-12
e-mail: sekretariat@mosirknurow.pl

Partnerzy:

Wszelkie prawa zastrzeżone | Copyright 2012-2019 MOSiR Knurów